2013. november 18., hétfő

I did not know that ...

6.rész

Nem tudtam hogy.....

Hirtelen ott hagytam Jake-et és futni kezdtem Harry után. Nem tudom hogy mi üthetett belém. Pedig mindig is erre vágytam, hogy Jake-nek bejöjjek és járjunk. De valamiért a szívem most azt súgta hogy nem hagyhatom Harry-t elmenni. Gondolkoztam, miközben már utol értem Harry-t. Megfogtam a karját, erősen és magam felé fordítottam. Kisebb-nagyobb sikerrel.
-Mi történt, hogy hirtelen elmentél?-kérdeztem. Nem tudtam hogy erre mit fog válaszolni. Először elgondolkozott és utána szólásra nyílt a szája. 
-Mert én...ah..mindegy.-mondta. Furcsának tartottam, hogy hirtelen azt mondta hogy mindegy.
-Rendben.
-Megyünk?-kérdezte. Ezen csodálkoztam, azt hittem hogy egyedül kell menjek. Elindultunk. Harry nagyon csendes volt. Biztos gondolkozott valamin. Nem szóltunk egymáshoz egész úton, csak mikor már oda értünk az iskolához.
-Bekísérlek.-jelentette be Harry. Kézen fogott és elhúzott a teremig. Nagyon elkezdtem izgulni. Ezt gondolom Harry is észrevehette, mert nem mentünk be. Én folyamatosan a lábamat néztem. Éreztem hogy már a tenyerem is izzadni kezdett. Harry tekintetét éreztem magamon.
-Ne félj, biztos nagyon jó leszel.-mondta fülig érő mosolyával.
-Köszönöm, de most bemegyek. Minél hamarabb túl legyek rajta.
-Oké.
-Kívánj sok szerencsét!-mondtam miközben már nyitottam az ajtót.
-Sok szerencsét!-fülig érő mosollyal az arcomon léptembe az üres teremben és csak az az egy mondat járt a fejemben, amit Harry mondott mielőtt beléptem.
-Jó napot kívánok tanár nő!-leültem egy székre és vártam míg engem szólítanak fel. Nem kellet sokat várnom és felszólítottak. 
-Luca Strongot kérném ide!-mondta a tanár nő. Három ember fogadott. Az egyik egy szőke hajú, zöld szemű, talán ilyen 35 éves nő lehetett. A másik egy jól elfésült hajú, barna nagy gesztenye szemű férfi volt. Nagyon izgultam, pedig nem szoktam. Nem az az izgulós típus vagyok. Olyan hirtelen akartam énekelni, hogy elfelejtettem a szöveget. Tétlenül álltam a 3 személy előtt. Majd hirtelen kifutottam a teremből. Az ajtóban úgy estem ki és Harry kapott el. Ijedten nézett rám, nem értette hogy mi történt ott bent. Nem volt időm, meg kedvemse elmagyarázni. De mire ezt közöltem volna vele bekísér, vissza a terembe. Én csak mérgesen tudtam rá nézni.
-Elnézést tanár nő. Vissza jött. Csak lámpa lázas, de sikerült megnyugtatnom.-mondta Harry nyugodtan. Majd ott hagyott a 3 ember előtt. Harry meg mögéjük sétált. Harry és biztató mosolyt küldött felém, én erre neki álltam énekelni. A 3 tagú úgymond "zsűri" csak nagyokat pislogtak. A tanár nő meg egy büszke mosolyt küldött felém, ami azt sugallta hogy 'bíztam benned'. Miután befejeztem az éneklést, megtapsoltak, Harry meg elindult felém én meghajoltam és kimentünk a teremből. Mikor már elhagytuk az iskola kapuját megállított.
-Gyönyörű hangod van.-mondta ledöbbenve. Én elpirultam, csak az ének tanárom mondta ezt nekem, meg Emie.
-Köszönöm. De te sem panaszkodhatsz.-nevettem el a végét. Közben már elindultunk. Mikor hirtelen jött egy üzenetem.

Ismeretlen szám:
Szia! Lenne kedved velem valahova elmenni? És tudnánk beszélni.Jake x.x

Elolvastam, de nem írtam vissza. Harry haza kísért. Megállt a kapunál és elköszöntünk egymástól. Rá néztem az órámra és beugrott valami.
-Nem jössz be?-mondtam ki azt ami a fejemben össze állt, csak nem igazán akart kijönni a számból.
-De, végül is bemehetek egy órára.-mondta mosollyal az arcán. Mikor benyitottam elég furcsa látvány terült el előttünk. Nem tudtam mit reagálni, hirtelen becsaptam az ajtót és futni kezdtem...

Sziasztoook! :D ^^
Meghoztam az új részt, mivel lett egy pár komi és figyelem 1 FELIRATKOZÓNK IS ^^ juj nagyon köszönöm neki és pusziii <3 
Most a kövi rész 3 komi és 1 feliratkozó után jönne....nagyon örülnék ha a blogomat megosztanátok ismerőseitekkel akik imádnak blogot olvasni vagy csak szimplán szeretnek Harry-s történeteket olvasni ^^ nagyon köszönöm ja és köszönöm a 2022 látogatoooooot !!!! <3 

Nóry

7 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. oké:)) és bocsi a fejléc miatt azért szedtem le mert ma vagy hnap lesz új! ^^

      Törlés
  2. Mikor hozod a következő részt ? :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még nem tudom lehet h holnap vagy hnap után..még nem tudom:)) <3

      Törlés
  3. Kezdjuk az elejetol hat ez...ez...ez nem tudom hogy fogalmazzak ez.. KIBEBASZOTT JO LETT.siess a kovivel :D

    Bell xxx

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés