2013. november 16., szombat

It turns out ...

5.rész

Csak...ne hazudj nekem.
-Jake...a...mostoha testvérem.-mondta lehajtott fejjel. Én el se hittem amit mondott. Már nagyon rég ismerem...de eddig még sosem hazudott nekem...és nem is mertem volna gondolni hogy Jake a testvére. Ledermedtem nem tudtam mit mondani.
-Most biztos haragszol rám..de ezt akartam hogy megtudjad.-mondta Emie. Végig gondoltam amit mondani akartam, hogy ne mondjak hülyeséget vagy amit megbánnék.
-Rendben...csak fel kell dolgoznom. Én meg még azt hittem hogy szerelmesek vagytok egymásba hogy ilyen sokat vagytok együtt.-gondolkoztam...egy picit elég hangosan. Majd megöleltem és megbocsátottam neki. Kimentünk Jake-hez, a kanapén ült. Beszélgetünk a húgaimat közben már lefektetem. Emie kiment a fürdőbe. Csak én és Jake maradtunk. Beszélgetünk Jakkel mikor hirtelen elkezdett felém közeledni már csak pár milliméter volt az én szám és az ő szája között, mikor hirtelen kijött Emie a konyhából. Pár percig ledermedt. Majd felkapta a cuccát és mondta Jake-nek hogy indulnak. Jake felállt és elindult Emie után. Emie már kiment mikor Jake hirtelen vissza fordúlt és megcsókolt. Olyan hirtelen történt hogy nem tudtam mit csinálni hagytam. Majd köszönés nélkül oda sietett Emie-hez. Én a döbbenettől ott álltam valami 5 percen keresztül. Majd felmentem a szobámba. Már 11 körül lehetett. Nagyon fáradt voltam, de mielőtt még lefeküdtem volna bekapcsoltam a laptopom hogy megnézzem a facebookom-at. Beléptem és láttam hogy jött 2 üzenetem. Az egyik Harry-től jött a másik meg Emie-től. Nem igazán akartam megnézni amit Emie küldött ezért Harry-ét nyitottam meg.

*Harry Styles
Szia:) ha gondolod szívesen elkísérlek a meghallgatásra :D

Szia:D
Hát jó lenne..legalább tudnék kivel beszélgetni
amugy milyen volt?:$

Háát...szerintem jó voltam :$
az egom xddd
de még nem biztos hogy maradok..kiváncsi vagyok h milyen ezért még elmegyek párszor :DD

ja..oké xddd
én szeretem ezt a kórust..tök jók szoktak lenni az órák ^^

elhiszem :$ én még nem volta kórus tag :/
de no para..meg sok a dolgom is most..szóval nem biztos h maradok majd meglátjuk;)

pedig g*ci jó a hangod :o
szerintem maradj..de te tudod :DD

hahahaha..köszi:D

nah de én megyek :))
Jó éjt!! 
akkor hnap gyere 8-ra :D
--------------------------------------------------------------kilépett a beszélgetésből----------------------

és lenne kedved velem reggelizni?:$...../törlés/ TÖRÖLVE
jah..ok 
jó éjt!:)

Lecsuktam a laptopom és bedőltem az ágyba. Reggel anya keltett. Fél 8 volt.
-Úristen, anya miért nem keltettél előbb? Most lehet hogy elkések a meghallgatásról.-szaladtam a fürdőbe közben ezt kiabálva. Gyorsan letusoltam, hajat mostam, majd megszárítottam felöltöztem egy kis sminkelés, felkötöttem a hajam lófarokba és ezt a ruhát húztam fel:
Mire kész lettem csengettek. Gondoltam hogy Harry az, de anya nyitott ajtót. Mire leértem Harry ilyen édes mosolyt vágott be és rám nézett.
-Szia Harry!-mondtam miközben szaladtam le a lépcsőn. Láttam hogy Harry-nek ez a mosolya ilyen segélykérő volt hogy siessek mert már nem bírja sokáig. Elköszöntem anyutól és elindultunk. Sétáltunk a suli fele. Mikor hirtelen megláttam Jake-et az út másik oldalán. Próbáltam nem oda nézni mikor megláttam. De ő oda jött és megállított minket.
-Szia Luca!-mondta hencegve és hirtelen nyomott egy puszit az arcomra. Harry zavarba jött vagy nem tudom és elfordult.
-Jolvan én szerintem megyek Luca.-mondta ilyen hamis mosollyal az arcán. Hátat fordított és elindult haza fele. Nem tudtam hogy mit csináljak.........

Sziasztok!! ^^
Végre megjött a várva-várt új rész :DD remélem örültök neki :DD sajnálom hogy ilyen sokáig nem hoztam de voltak problémáim..de itt van ..nagyon szépen köszönöm a 3..ismétlem 3 feliratkozót a részemhez ^^ nagyon örülök neki..és a nagyon sok vissza jelzésnek is..ha meg kérlek titeket szereznétek több rendszeres olvasót? :$ nagyon köszönöm előre is...most a kövi rész csak 3 KOMI ÉS LEGALÁBB 1 FELIRATKOZÓ UTÁN JÖN ^^ NAGYON SZERETLEK TITEKET <3 
Nóry

4 megjegyzés: