2013. október 22., kedd

Average Days

1.rész
 *Luca szemszöge*

~ -Azt hiszem hogy....-maradt meg az a kép amikor apa már indult el. Még emlékszem, hogy anyáék adtak egy csókot egymásnak és elég sokáig tartott ez. Én csak néztem őket és nagyon féltettem apát. Lehet hogy már akkor éreztem hogy nem fogom látni többet. Majd én is megöleltem puszit adtam neki. Majd kisétált az ajtón.~

Ez volt az utolsó emlékem apával. Nagyon hiányzik még mindig. Tanulnom kellet volna, de nem tudtam koncentrálni. Így abba hagytam és lementem a konyhába hogy egyek valamit. Vettem ki a hűtőből tejet, öntöttem egy pohárba, majd vettem el egy sütit és felmentem a szobámba. Bekapcsoltam a laptopom hogy megnézzem a facebookom. Kaptam két üzenetet meg 5 értesítést. Emie üzent meg az egyik tanuló szoba társam. 
*Emie Bestreng
Szia:DD
Szia:D
Hallod...felhívtam az egyik barátnőmet és azt mesélte h hnap jön egy új fiú az osztályunkba. :O
komolyan? :DD
az szupi...akkor hnap különlegesen csinos leszek xdd
xdd de hülye vagy <3
te mindig csinos vagy!! <3
jaj..köszi <3!
nah de én most  lépek.:$
akkor hnap a suliban! :))
oké sziaaa:D
szia:DD*

Leraktam a laptopomat. Befejeztem a tanulást, lefürödtem, megvacsoráztam majd bekapcsoltam a tévét. Mindig zene csatornát szoktam nézni/hallgatni. Így aludtam el ma este is mint minden este. Én csak zenével tudok elaludni. Ha nem a tévén akkor a telefonomon vagy az mp4-emen.
Másnap reggel az ébresztő órám keltett. Nagy nehezen kikeltem az ágyamból, majd felöltöztem. Nagyon izgatott voltam hogy milyen lesz az új fiú. Ezt húztam fel:

Lementem megreggeliztem. Majd vissza a szobámba, onnan a fürdőbe fogat mosni megigazítani a hajam. Mikor az órára néztem 7:30 volt. Így felkaptam a táskámat. Köszöntem a húgaimnak meg anyának
és elindultam. Tőlünk az iskola nem volt olyan messze, de nem is volt közel. Út közben találkoztam az évfolyam társammal Zac-el.
Vele beszélgettem míg be nem értem az iskolába, majd onnantól elváltak útjaink. Ő ment az ő osztályához én meg az enyémhez. Mikor bementem az osztályba már Emie a padján ült és a telefonját nyomkodta. Én lepakoltam és oda mentem Emiehez.

-Szia!-mondtam. Ő csak felnézett rám és tekintetét vissza szegezte a telefonjára. Ha jól láttam akkor a pasijával  beszélhetett.
-Szia Luca!-mondta. Vissza sétáltam a helyemre beültem a padomba és én is elkezdtem a telefonomat nyomkodni. Becsengettek. Mindenki vissza ült a helyére. És vártuk a tanár nőt. Majd bejött a terembe. És becsukta maga után az ajtót. Pedig reménykedve néztem hogy jön az új fiú is vele. De sajnos nem.
-Jó napot tanár nő!-mondtuk kórusban miközben mindenki felállt.
-Jó napot, le ülhetnek!-mondta a tanár nő. Majd ő is leült a székébe.-Gyerekek, ma jön egy új fiú az osztályunkba. Harry Stylesnek hívják. De csak a második órára jön be. Kérlek titeket hogy próbáljatok vele normálisan viselkedni.-mondta majd kinyitotta a naplót.-Csak ennyit akartam mondani. Akkor nézzük meg hogy ki lesz a mai felelőnk.-én nem tudtam másra koncentrálni, mint hogy képzelődjek a fiúról hogy hogy néz ki vagy hogy milyen. Kicsengettek. Elpakoltam a cuccaim. Unalmasak voltak az órák. Nem ült mellettem senki. Oda jött Emie és beszélgettünk minden hülyeségről. Vele egy csomót lehet nevetni. Majd becsöngettek. Én míg nem jött be a tanár egyedül unatkoztam. Majd bejött egy nagyon helyes fiú az osztályba.
Mivel én ültem a padsornak a legszélén így oda jött hozzám. Nekem a lélegzetem is el állt.


Remélem hogy jó lett. Pipáljatok, komizzatok vagy írjatok facebookon véleményt! :DD

Nóry 

5 megjegyzés: