2013. október 25., péntek

Dating

2.rész

Elolvastam majd megtaláltam a telefon számot is. Utána elmentem Tesi órára. Egész tesi órán ŐT kerestem, de sajnos sikertelenül. Majd az óra végén bejelentette a tanár hogy Harry családi okok miatt nem jött be órára. Csak azért mondta el mert többen is kérdeztek.Majd kimentem a tesi teremből, megtusoltam, átöltöztem majd haza indultam. Haza fele a telefonomat nyomkodtam és közben gondolkoztam. Volt egy nagyon helyes srác az iskolában. Fölöttem járt egy évvel. Jakenek hívták. Tudom hogy szinte az összes csaj meg volt neki az iskolában, de nekem akkor is bejött. Közben elmentettem Harry számát a telefonomban. Gondoltam majd felhívom ha haza értem és tanultam. Haza értem, de anya sehol. A húgaim se voltak otthon. Gondoltam biztos valami dolguk akadt, így felmentem a szobámba tanulni. Telefonon hallgattam a zenét közben. Majd hirtelen kaptam egy üzenetet Ismeretlen számon. Ez állt benne:
Szia Kicsim!
Elmentünk a húgaiddal az apátok sírjához. Kérlek ne haragudj hogy téged nem vittelek, de későn értél haza.  A  húgaiddal hotelben alszunk. Ne aggódj értünk. Puszi, Anya

Akkor már valamennyire megnyugodtam, hogy tudtam hogy hol vannak. De furcsálltam hogy szerdán mennek apu sírjához. Mindig hétvégén szoktunk menni. De nem törődtem vele. Mivel végeztem a házimmal, így gondoltam hogy felhívom Harryt. Harry azt mondta hogy találkozzunk a kávézó előtt. Mivel nem járatos annyira itt Londonban, ezért úgy gondoltam hogy majd körbe vezetem. Közben megismerjük egymást. Gyorsan lefürödtem, megmostam a hajam. Majd megszárítottam és közben kerestem valami ruhát. Hát ezt húztam fel:
Kivételesen felhúztam a szemüvegemet is. Majd megnéztem hogy mindent lekapcsoltam-e és bezártam magam után az ajtót és elindultam a kávézó felé. Közben láttam hogy a másik oldalon Jake sétált. Gyorsan a kezembe kaptam a telefonomat és elkezdtem rajta irogatni mintha üzenetet írnék valakinek. De sajnos lehet hogy elég feltünően csináltam mert oda jött hozzám. Először nem tudtam hogy mit mondjak. De nem kellet sokat várnom és ő kezdte a beszélgetést.
-Szia! Öhm...Luca?-kérdezte. Ő se volt benne biztos hogy ismer. De akkor miért szólított le.
-Szia. Igen.-mondtam picit szégyenlősen. Komolyan nem értettem hogy miért szólított le.
-És merre tartasz?-ezen a kérdésén meglepődtem.
-Öhm..az egyik haverommal találkozok. De sietek.-mondtam, Mert már tényleg késésben voltam.
-Rendben. Csak gondoltam hogy elkísérlek, de ha sietsz akkor nem zavarok. Majd még találkozunk.-mondta majd ment tovább.-Szia.
-Szia.-mondtam majd szinte futottam a kávézóhoz. Már fél órát késtem. Oda értem, de nem állt ott senki. Majd hirtelen kaptam egy üzenetett.
Majd legközelebb. Harry x.x
 Ne! mondtam magamban.Lehet hogy itt várt és megunta a várakozást..

Sziasztok!
Nagyon örülök a kommenteknek és hogy pipáltatok! Nagyon szépen köszönöm! Ja, meg azt a két feliratkozót is!! Nagyon köszönöm! De tényleg sokat jelent nekem! Most a következő rész akkor jönn ha lesz erre a részre legalább 2 kommi+ 1 feliratkozó! De nagyon örülnék ha pipálnátok is :D
  Nóry

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett :) Remélem hamar hozod a következő részt :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D köszi ha meg lesz amit kértem akkor már hnap jönn!! :))

      Törlés
  2. Szia :) Igaz, hogy ez egy tipikus sablon 1D fanfic, mégis nagyon megtetszett :)) Hozhatnád a kövit^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) próbálom nem olyanra írni..de sajnos én megálmodtam egy történetet tele váratlan eseményekkel dolgokkal..szóval nehezen de megpróbálom hogy ne hasonlítson hozzá vagy rá.. És mivel meg van a két komi ezért ma hozom legkésőbb este!!:DD De nem bánnám ha lenne egy feliratkozó is:$ és köszönöm a komid!! :D

      Törlés