2013. október 22., kedd

"new people, new friends"

2.rész

*Luca szemszöge*

-Szia! Ne haragudj, de ez a 108-as terem?-kérdezte. Aligha figyeltem arra amit mondd. Elvesztem a zöld szemeiben. Majd kellet ilyen 2 perc hogy felfogjam a kérdést amit kérdezett.
-Szia! Igen ez az. Akkor biztos te vagy Harry Styles.-mondtam mosolyogva.
-Igen. Honnan tudtad?-csodálkozott.
-Gyere ülj le.-arrébb raktam a cuccaimat. És ő meg leült mellém. Közben be jött a tanár is. A tanár nő miután bemutatta Harryt elkezdte az órát. Harry oda hajolt hozzám.
-Ezt nem értem. Tudnál segíteni?-kérdezte egy picit félénken.
-Persze. Ezt hányadosára emeled majd össze adod a kitevőket és megszorzod kettővel.-magyaráztam neki a feladatott.
-Rendben köszi.-mondta majd vissza csúszott a helyére. Majd kicsengettek. Ez nagy szünet volt, ami azt jelentette hogy 15 perc a szünet. Ilyen kor ki lehetett menni az udvarra. Mi ki is mentünk Emievel. Mivel Emie pasija is abba a suliba járt amibe mi ezért tudtak itt is találkozni. Egyből miután ki mentünk oda jött Emie pasija hozzánk. Mi Emievel fent ültünk a padon. Ők smároltak míg én nem tudtam hogy hova nézzek. Egyszer csak megláttam Harryt az ajtóban. /Gondoltam ezek úgy is egy ideig még  falni fogják egymást/ így oda mentem hozzá. Láttam h nagyon egyedül volt. A telefonját nézegette. 
-Szia!-mondtam életvidáman.
-Szia!-mondta mosolyogva. Basszus ennek milyen aranyos gödröcskéi vannak. Olvadoztam magamban.-Tényleg milyen bunkó vagyok. Meg sem kérdeztem a neved.-mondta a fejét fogva.
-Ja. Semmi. Strong Lucának hívnak.-mondtam én is mosolyogva.
-Milyen szép neved van.-mondta picit szégyenlősen.
-Köszönöm.-becsengettek így bementünk az osztályba. /Még ezen az órán kívül még egy tesim lesz és mehetek haza. Gondoltam magamban./ Kicsengettek. /hála az égnek/. Pakoltam össze a táskámat, mikor akartam kérdezni valamit Harrytől. De mikor oda fordultam csak egy cetlit találtam a székén. amin ez állt.:
Itt van a telefon számom. Délután hívj fel. Nagyon örülnék ha iskolán kívül is megismerhetnélek. Harry x.x
Elolvastam majd megtaláltam a telefon számot is....continue


Nah mivel nem tudtam aludni ezért írtam még egy részt, igaz rövid lett de hnap hozom a folytatását. Addig is pipáljatok, írjatok véleményt itt vagy aki nem tud az az oldal sávban lévő facebookra írjon hogy milyen.
Nóry    

6 megjegyzés: