2013. október 27., vasárnap

Interesting Things

4.rész

Benyitottam a terembe. Senki nem nézett rám Harryn kívül. A csodálkozás termett az arcán. Oda sétáltam mellé és leültem.
-Szia Harry.-mondtam mosolyogva. Még mindig nézett, mikor hirtelen szólásra nyílt a szája.
-Szia Luca. Nem is tudtam hogy tudsz énekelni.-mondta csodálkozva. Majd bejött az ének tanár, ezért befejeztük a beszélgetést és mindenki beállt a helyére, kivéve Harry. A tanár nő elmondta hogy Harry nem biztos hogy marad és hogy reméli hogy marad. Ezért teljesítsük a maximumot hogy maradjon. Mivel én voltam az ének tanár jobb keze ezért mindig én énekeltem a szólókat.
-Gyerekek. Most nem csak szimplán énekelni fogunk hanem táncolni és szerepet előadni.-meglepődtem azon amit mondott. Még nem csináltunk ilyet.-És hát megmondva az őszinteséget egy meghallgatást szervezek így kórus tagok között most hogy meg tudjam hogy ki lesz a két főszereplő. Mondjuk én már sejtem. Akkor úgy csináljuk hogy egyszer az egyik felét ma. A maradékot meg holnap.-az egyik gyerek megszólalt hogy holnap szombat. Erre a tanár nő csak annyit mondott, hogy akkor is bejön a maradék holnap és hogy nem érdekli őt, aki nem jön be az nem fog járni kórusra. Elmondta hogy ki lesz az 1. és a 2. csoportba. Harryt nem velem osztották egy csoportba. Én a második csoportban voltam. Míg Harry az elsőben volt. A kis mázlista. Ezért mi haza mehetünk kárpótlás képen. Haza értem. Anya otthon volt a húgaimmal. 
-Szia anya!-kiabáltam miután becsuktam magam után az ajtót.
-Szia kicsim! Figyeld el kell mennem valahova. Vigyáznál a gyerekekre?-kérdezte. Nagyon furcsa volt nekem anya. Tegnap állítólag elmentek apu sírjához ma meg hirtelen el kell mennie valahova.
-Rendben. De szólj be. A szobámban leszek.-felmentem és bekapcsoltam a tévét meg a laptopomat. Beléptem a facebookomba. Emie írt nekem.
*Emie Bestreng
Szia énekes pacsirtám :D <3
Szia bogaram xdd <3
Mizus veled?
semmi...hnap elkell mennem suliba..az ének tanár miatt..
 h h? :o
hallod..majd ha anya elment írok és akkor át jössz? mesélek:DD
oké:D nah addig megyek...szioo <3
oké:$ szioo <33

-Szia kicsim megyek!-nyitott be anya. 
-Oké. Szia. Mikor jössz?-kíváncsiskodtam.
-Öhm..kb. olyan 3 óra.-mondta. Nagyon meglepődtem.
-Oké.-kiment gyorsan írtam Emienek  hogy jöhet. Nem kellet negyed óra és itt is volt. Jake-vel (?!).
-Sziasztok.-mondtam értetlen kedve.
-Szia Luca.-mondták kórusban. Jake leült a kanapéra míg én kirángattam Emiet a konyhába.
-Hát ő mit keres itt?-kérdeztem.
-Hát...öhm..azt hiszem ...hogy ki hagytam egy apró részletet.-mondta. ÉN már teljesen össze voltam zavarodva.
-MII?!! Mit hagytál ki??-kérdeztem türelmetlenül.
-Hát...h-hogy Jake..a......

Sziasztok!:D
Nagyon köszönöm a 2!!! feliratkozót és a 3 komit!! nagyon de nagyon köszönöm!! :DD Mivel úgy mondtam hogy csak akkor hozom ma a kövi részt ha DÉLUTÁNRA összejönnek ezek, de nem bírtam ki és aligha 1 órája gyűlt össze amit kértem. Ezért írtam egy rövidet! :DD Remélem tetszik nektek majd:$ Most a kövi résznek a feltétele 1 feliratkozó és 2 komi ( de örülnék pár pipának meg az se baj ha több lesz az amit kértem! sőt meghálálom nektek:DD) Jó olvasást! Jó éjszakát! <3  
Nóry

9 megjegyzés:

  1. Uu :DD Remélem hozod holnap a következő részt :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha meg lesz amit kértem akkor természetesen!:D és nagyon örülök hogy tetszik!:D

      Törlés
  2. Na ne mar..itt abvahagyni...ez nem er!:D "Jake aa" Jake a mi??xd a baratom??vagy Jake a..xd elvagyok..na mind1..gyorsan siess a kobetkezovel imadom..:))*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD örülök hogy sikerült így kihozzalak a sodrodból :p és ha meg lesz a feliratkozó hozom holnap a köit!! :D és köszi! :3

      Törlés
  3. szia. szerintem is folytasd van értelme, ígéretes blognak tűnik!! siess a kövivel. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:D köszönöm és akkor ma hozom az új részt!! :D <3

      Törlés
  4. sziaaa nagyon jó , amit írsz :) nekem nagyon tetszik :) gyorsan hozd a kovit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Köszönöm szépen:DD ma este hozom az új részt! :)

      Törlés
  5. Mikor hozod az új részt? :)) *-*

    VálaszTörlés