2014. január 30., csütörtök

Maybe not. ?

16.rész

Olyan történik, amit sosem gondoltál volna, hogy valóra válik. Egy lépés. Ami lehet, hogy megváltoztatta a sztoritokat? Vagy az életedet? Lehet rosszul döntöttél vagy léptél. Vissza akarod csinálni. Mindent vissza csinálni, mikor mindig is ezt akartad és most egy lépéseddel el is érted? Megéri?

*Harry szemszöge*

Nem is értem, hogy hogy történt ez az egész. De most igazán nem is érdekelt. Itt fekszünk Luca ágyában vagyis pontosítok, itt fekszik rajtam és engem kényeztet én meg csak gondolkodok. Ez nem rám vall. Inkább próbálok RÁ koncentrálni. Biztos, hogy észre vette hol a gyenge pontom, mert egyre többször érzem ott az ajkát. Kiráz a hideg az érintésétől. Puha, telt, halvány rózsaszín ajkai, mint egy selymes anyag csókolgatnak. Néha érintéseitől a menyekben éreztem magam. Több lánnyal együtt voltam már, de egyiküknél, se éreztem ilyet.

*Luca szemszöge*

Valamin nagyon gondolkodhatott, mert nem reagált egy darabig semmilyen érintésemre, így megcsókoltam. Visszacsókolt és nem csukta be a szemét, mélyen az én szemembe nézett. Egyre mélyebben és szenvedélyesebben csókolóztunk, de valamiért elvált. Értetlenül néztem rá ezt észre vette és fordított a helyzetünkön. Ő volt fölöttem és a nyakamat kezdte lágy csókokkal kényeztetni. Nagyon nyugodt volt és csendes az egész szoba. Csak mi ketten voltunk otthon. Harry abba hagyta a nyakam kényeztetését és rám nézett. Mosolyra húztam a számat, szemei csillogtak. Nyomott egy puszit az arcomra, majd mellém feküdt. Én felé fordultam és ő közelebb húzott magához. Harry mellkasára tettem a fejem és hallottam, ahogy egyenletesen veszi a levegőt. Ő a tincseimmel játszott. Éreztem, ahogy az álmosság veszi át a hatalmat a testem felett. Majd elaludtam. 

*
Reggel az ablakon beszűrődő fény keltett. Nagy nehezen kinyitottam a szememet, elnéztem oldalra és Harry nem volt mellettem.A helye is kihűlt, nem volt meleg. Lehet, hogy az egészet csak álmodtam? Felkeltem az ágyból és a fürdő felé vettem az irányt. Még egy picit kómás voltam, így a menésem úgy nézhetett ki, mint aki részeg. Nyúltam a kilincs ért, de valaki a fürdő ajtó túloldaláról megelőzött és lenyomta. Harry volt az. Félmeztelenül állt előttem a farmer nadrágjában. Haja össze volt kuszálódva és nem volt rajta zokni. Mosolyra húzta a száját, majd közeledett felém.
-Jó reggelt!-mondta édesen rekedt reggeli hangjával. Pár centi választott el minket, de éreztem, hogy alig kapok már levegőt. Nem bírtam ki, hogy ne érjek a fedetlen mellkasához. 
-Neked is.-mondtam halkan és végig a szemébe nézve. Mivel Kedd volt, iskolába kellet menni. De Harry-t nem igazán zavarta, már vagy 10 perce biztos egymás előtt állva nézzük egymást. Valakinek lépnie kellet, így elléptem az útjából a fürdő felé véve az irányt, de megfogta a csuklómat és vissza húzott az eredeti helyemre, ahol álltam. Lehajolt és nyomott az ajkaimra egy szenvedélyes csókot.
-Arra vártam, hogy te tedd meg, de látom, hogy nem vagy ilyen bátor.-neveti el a végét.
-Közölhetted volna mondjuk ezt vagy 10 perccel előbb és már fel lennék öltözve.-mosolygok rá. Felemel a combomat megfogva, én átkarolom a tarkójánál és bevisz a fürdő szobába. Leül a kád szélére, én meg az ölében ülök.
-Most te akarsz megfürdetni?-kérdeztem egy picit aggódva, de Harry csak nevettet ezen. Figyelte az arcomat, mintha minden vonását az arcomnak megfigyelte volna. Zavarban éreztem magam, ezért elpillantottam. A szemem sarkából láttam, hogy egy mosolyra húzta a száját a reakcióm miatt. 
-Hagylak készülődni.-mondta és felállt. Én csak bólintottam egyet, ő beletúrt a hajába és kifelé indult az ajtón. Nem tudtam magamon uralkodni és a fenekét néztem, ahogy ment. A Celvin Klein alsógatyájának a szegélye feljebb volt a nadrágjának a szegélyénél és ez nagyon sexin nézett ki.  Miután kiment becsukta maga után az ajtót én oda szaladtam és bezártam, hogy még véletlenül se tudjon benyitni. Miután végeztem a zuhanyzással a tükör elé álltam és csak néztem egy darabig magam. Néztem, ahogy az arcomon végig folyik egy víz csepp. A homloktól a szemem mellet, ahogy végig folyik és simogatja a bőrömet , majd az államnál lefolyik. Harry vad kopogása ijesztett meg.
-Luca, minden rendben? Nagyon sokáig bent vagy. Minden oké?-valahogy gondolhattam volna, hogy megijedt a múlt béliek miatt. Nagyon rosszul esett, hogy nem bízik bennem, de megértem.
-Igen. Persze..-halkult el a hangom.-Csak megcsinálom a hajam.-elővettem a haj sütőt és a konnektorba dugtam. Megcsináltam a hajamat lágy hullámokba, amik a vállamon pihentek. Még felraktam a sminket, majd az ajtó felé indultam. A kulcsot elfordítottam a zárban és lassan kinyitottam. Harry az ajtóban állt és támaszkodott a falnak egyik kezével. Felemelte a fejét és megcsillant a szeme.
-Azt hittem, hogy nem is jössz ki.-közeledett.-Nagyon megijesztettél.-hajolt le az ajkaimhoz és egy lágy csókot nyomott rá. Egyrészről örültem neki, hogy ennyire aggódik értem, viszont az zavart, hogy nem bízik meg bennem. Egy halvány mosolyt küldtem felé és elkezdtem a ruháimat készíteni, amit felhúzok. 
-Te már kész vagy?-vettem egy pillantást Harry-re, aki már fel volt öltözve.
-Igen. Haza megyek anyának köszönni meg össze pakolni a cuccom. Majd ott találkozunk.-nyomott egy puszit az arcomra és kiment az ajtón. Hallottam a bejárati ajtó csapódását. Összerezzentek a fogaim és leültem az ágyam sarkába. Nem tudom, hogy ez a tempó normális. De nagyon gyors volt minden. A gondolataimból a telefonom ébresztett fel. Emie hívott.

*
Emie-vel mentem iskolába, mert eljött a házunk elé. Mikor beértünk a kapun láttam Harry-t. Beszélgetett az iskola "rossz fiú"-ival a lépcső alatt. Egy fekete feszülős póló volt rajta a fekete farmerjával és egy fekete csizmával. A pólónak az ujjai fel voltak hajtva. Nem volt túl hosszú az a póló, mikor felemelte a kezét a Celvin Klein-os alsójának a szegélye villant. Nem tudtam, hogy oda menjek hozzá vagy csináljak úgy mintha csak barátok lennénk. Erről még nem is beszéltünk, hogy most igazán mik is vagyunk. Így csak elsétáltam mellettük. Emie furcsán nézett rám, de abban a pillanatban megfordult és egy hatalmasat oda kiabált Harry-nek.
-Szia Harry!-én is megfordultam és pont akkor nézett ránk. Először Emie-re nézett és integetett neki, majd rám, beletúrt a hajába és megnyalta a száját. Én csak küldtem felé egy mosolyt és visszafordultam menet irányba és mentünk tovább a termünk felé. Emie rám nézett, majd el.
-Miért nem mentél oda hozzá?-kérdezte, nem nézett rám. Csak előre nézett. Ezen a kérdésen én is elgondolkoztam, mert az igazi okát én sem tudom.
-Öhm..nem tudom, de mindegy.-mondtam és az osztályunk elé értünk. Emie vetett rám még egy gyanús pillantást és a helyére ült. Én is leültem a helyemre, elő vettem a könyveimet és átnéztem a leckéket. Kinyitottam az egyik könyvet, mikor észre vettem, hogy nem csináltam meg egy házi feladatot. Ész nélkül kapkodtam, mikor egy meleg tenyeret éreztem a combomon. Nem néztem fel, gyorsan befejeztem, felnéztem és utána láttam az illetőt. 
-Öhm..szia. Nem csengettek még be?-kérdeztem. Nem az volt kire számítottam. Neki a haja egyenes volt, viszont ugyan úgy hátra volt igazítva, mint NEKI. Egy fehér pólóban volt, amiben látszódott a mellkasán a sok tetoválás. Egy feszülős farmerben volt és egy torna csukában. Mosolya a füléig ért, nem is csodálom, hogy egy lány sem mondott neki nem-et. Tényleg helyes volt, de én nem eshettem bele ebbe a csapdába. 
-Nem, még nem. Ezért jöttem ide...kérdezni akartam valamit.-simogatta meg a tarkóját. Karja megfeszült és lehetett látni az összes izmot. A pólója felcsúszott egy picit és kivillant az alsójának a szegélye, ami feljebb volt mint a nadrágja. 
-Öhm..nem lenne..-szakadt félbe, mert meglátta Harry-t, aki épp felénk közeledett. Jake mellé állt és egy érdekes pillantást vetett ránk.-Azt hiszem megyek. Majd még beszélünk. Helo.-állt fel Jake és ment ki a teremből. 
-Szia.-küldtem egy mosolyt, amit ő nem látott, mert nem is nézett vissza rám vagy Harry-re. Harry leült mellém és elő vette a könyveit. Nem szólt hozzám, csak a könyvét bújta. Ami nem rá vall. Nem látta még eddig sűrűn könyvet a kezében, szóval biztos lehettem benne, hogy valami nem tetszett neki velem kapcsolatban. Inkább rá hagytam, majd csak kiböki egyszer. Mert tudom, hogy nem bírná ki hogy ne szóljon hozzám. Már túl estünk az 5. órán, mikor Harry fel állt és oda sétál Emie-hez. Nagyon meglepődtem, hogy oda ment hozzá. Velem meg még ma nem is beszélt. Beült Emie mellé és beszélgettek. Ilyenkor sajnálom azt hogy nekem nincs szájról olvasós tehetségem. Az osztály zajától nem is hallottam, amit beszélnek. Idegesített ez a szituáció. Elfordultam feléjük. Harry nekem háttal ült, míg Emie velem szemben. Csak Emie-nek az arc mimikáját láttam, ami néha boldog volt néha meg elkeseredett. Becsengettek, én gyorsan vissza fordultam a helyemre. Harry felállt és leült vissza mellém. Én a pólóm szegélyét piszkáltam, ő a telefonján nyomkodott valamit. Mikor bejött a tanár vissza csúsztatta a zsebébe. Ez volt az utolsó óránk. Miután kicsengettek Harry oda ment Emie-hez. Én vettetem egy kérdő pillantást Emie-re, aki csak egy mosolyt küldött vissza. Felállt és elindultak kifelé az ajtón.  Emie rám nézett és látta, hogy csalódott vagyok. Ezért megállt, valamit magyarázott Harry-nek ő bólintott és kiment az osztályból. Emie oda jött hozzám és leült Harry helyére. A kezemet az arcomba temettem, ő csak nézett és nem szólt semmit.
-Nincs köztünk semmi.-mondta, mintha ez megnyugtatna. Kezeimet elvettem az arcom elől és Emi-re néztem. Láttam a komolyságot az arcán.-Csak tudod..neki is kell valaki, akivel megbeszélheti a baját és tud neki segíteni. Mivel te, már nem vagy a barátja..így nem tudja veled ezeket megbeszélni.-én csak tátott szájjal ültem ott mellette és kikerekedett szemekkel. Éreztem, ahogy a szemem könnybe lábad. Elfordítottam a fejem, hogy ne lássa. Csak mi voltunk ketten az osztályban. Nem tudtam mit mondani, így felkaptam a táskámat és kimentem az osztályból. Mikor oldalra pillantottam ott állt Harry. Zöld szemét rám emelte, még mindig könnyes volt a szemem. Megtöröltem, megfordultam és mentem tovább. Nem tudtam semmit kivenni Harry tekintetéből. Olyan zord volt és kíváncsi a reakciómra. Utána nem láthattam, a reakcióját, de biztos csalódott volt. Haza fele menet tettem egy nagy kitérőt a házunkig. A parkon keresztül sétáltam, majd ott leültem egy fának a tövébe. A fa pontosan szembe volt egy tóval. A tóban hattyúk úszkáltak. Kis kacsák is voltak, kergetőztek volt amelyik a víz alá bukott, de felúszott és játszott tovább. Egy fűzfa tövében ültem, így a hosszú ágaiba fújt a szél és azok ringatóztak jobbra-balra. Nagyon nyugodt volt ez a hely. Ezt a nyugalmat a telefonom üzenet jelző hangja zavarta meg. Két üzenetem jött. Az egyik Emie-től a másikat meg nem mutatta így megnyitottam mind a kettőt. 

Emie bestreng:
 Szia. Remélem nem haragszol. Nem mondtam semmi bántót! De ezt meg kell értened. Majd..csak egyszer megérted..és akkor nem fogsz így neheztelni rám. Emie.x.x

Igazából nem értettem a lényegét. Megnéztem a másik üzenetet is.

Harry Styles:
 Beszélhetnénk? Harryx.x

Egyik üzenetre se válaszoltam. Nem értettem Emie üzenetének a lényegét, Harry-vel meg csupán csak nem akarok beszélni. Felálltam és elindultam haza. Szerencsémre nem volt otthon senki, megint. A bejárati ajtóban ledobtam a cipőmet és felrohantam az emeletre a szobámba. Becsuktam az ajtót és bezártam. A táskámat ledobtam az egyik sarokba és bedőltem az ágyamba. Furcsa illatok keveredtek a párnámban. Az enyém és Harry-é. Fáradt voltam és éreztem, ahogy a szememen felül kerekedik az álmosság, így hagytam neki, hogy ő győzzön. 
*

Egy ajtó csapódásra ébredtem fel. Kikeltem az ágyamból, elfordítottam a kulcsot és leszaladtam a lépcsőn. Az ajtó zárva volt, nem volt senki a lakásban. Vissza mentem a szobámba. Talán csak álmodtam? Visszadőltem az ágyamba és a plafont pásztáztam. Egy kopogás zavart meg benne, ami az erkély felől jött. Felültem és arra néztem, de el volt húzva a sötétítő. Felkeltem az ágyból és lassan oda sétáltam. Megfogtam a sötétítőnek a szélét és elhúztam egy picit. Csak árnyékot láttam, de az az árnyék ismerős volt. Jobban elhúztam és megláttam....

Készen lennék ezzel a résszel is. Nagyon sok komi jött köszönöm szépen nekik.:* viszont nem jött azóta feliratkozó a blogomra.:/ 
Tegyünk ellene.! Kérlek mutassátok meg a blogomat, minden Harry girl ismerősötöknek.:D Thanks. Komizzatok, Iratkozzatok fel és pipáljatok. 

Nóry

6 megjegyzés:

  1. Áá úristeb nagyon jó! Harry neg Luca között ,de remélem hamarosan kiderül. S kíváncsi vagyok ki az a fiú aki a végén ott volt. Nagyon imádtam. Remélem hamar jön a kövi :D
    Puszi:Angi <3<3<3<3 :*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó! :)
    Már várom a következő részt,hozd hamaaar! :) :P :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm.:) megpróbálom minél hamarabb.:))

      Törlés
  3. Nagyon jó lett várom a következő részt! :)

    VálaszTörlés