2014. február 25., kedd

Being a good friend ..(!)

19.rész

FRIEND!!
 *Harry szemszöge*

A kocsimmal megálltam a házunk előtt. Anya már biztos, hogy alszik. Halkan fordítottam el a kulcsot a zárban. Majd kinyitottam az ajtót és halkan becsuktam magam után. Ledobtam a csizmámat az előszobában, kettesével szedtem a lépcsőfokokat. Anya szobája a földszinten volt, így nem kellet aggódnom már, hogy az első emeleten felébresztem. Bementem a szobámba, felkapcsoltam a villanyt. Mit ne mondjak, azt hittem, hogy anya rendet rakott. Csalódnom kellet. Gyorsan rendet raktam a szobámban, majd ledőltem az ágyamra. Az ágyamon volt a laptopom, így bekapcsoltam, hogy megnézzem a Facebook-omat. Bejelentkeztem, közben felültem és az ölembe vettem a készüléket. Mivel melegem volt levettem a pólómat magamról és az íróasztalom előtt elhelyezkedő székre dobtam. A laptopom képernyőjére pillantottam, két üzenetem és öt értesítésem jött, meg két ismerős felkérésem. Rákattintottam az ismerő felkéréseimre. Az egyik Eleanor volt, akit nem túl szépen elutasítottam. A másik meg Emily volt a punk lány. Mind a kettőt elfogadtam. Megnéztem az üzeneteimet, Emie és Eleanor írt. 
*Emie Bestreng
Na mivan hősszerelmes?:DD
ahh..ne is kérdezd..és ne hívj hősszerelmesnek!:D
ennyire rossz volt.? Mit csináltál.?:o
lehet nem kellet volna csinálnom semmit.:@
?:O O.o
"csak barátok"
:/ ne már
ez van..majd alakul vagy..marad ahogy volt..de Lucának egy szót se!..így is szerintem megutáltattam magamat vele.
dehogy mondom! Nem hiszem..mit reagált:? vagy hogy mondtad el neki.?:)
zongorázott..én kaptam az alkalmon..és pont olyan számot játszott, aminek a szövege sokat beszélt..és ugyan
 azokat éreztem..és hát..elég kínos volt..nem reagált semmit..majd rákérdeztem..és azt mondta tömören és 
röviden, hogy maradjunk csak barátok..én meg bele egyeztem..pedig volt még egy lány is aki igen nyiltan és feltűnően flörtölt velem.:@ hagyhattam volna azt a csókot..:/
uhh...majd alakul..ha ügyesen csinálod..bedobod magad a szívébe.:)) bíz bennem! 
és milyen lány?:o
jaa..volt egy egész csinos és sexi punk lány akivel eléggé össze melegettem a "kóruson".:$
ohh..értem..gondolom ezt látta Luca is.
jaa..azt hiszem.:/
de miért is érdekli őt ez annyira?.
nem tudom..nah de megyek Hősszerelmes.:$ :*
Good Night.!
Jó éjt.! És megmondtam, hogy ne hívj így.!! hnap suliban.

Még megnéztem az értesítéseimet, majd úgy gondoltam, hogy elmegyek fürdeni. Az órára pillantottam és az 22:31-et mutatott. Leraktam a laptopom, elmentem letusolni, majd lefeküdtem az ágyamba és próbáltam elaludni. Ami kevés sikerrel járt. Csak forgolódtam, de a szememre nem jött álom. Kezembe vettem a telefonom és abban kezdtem kutakodni. Ilyenkor, mikor nem tudok aludni végig nézem általában az SMS-eimet. De mikor megláttam annak az illetőnek a nevét, akinek aligha három órája vallottam "szerelmet" teljesen elment a kedvem. Rá mentem a nevére, nem olvastam vissza, inkább csak írtam neki egy üzenetet.
Luca Strong
Jó éjt.! Harryxx

"Üzenet elküldve". Jött az értesítés. Nagyot dobbant a szívem. Letettem a telefonom a párnám mellé, mikor az rezgett.

Neked is.!:)) Lx.x

Azt hittem, hogy haragszik rám. Nagy kő esett le a szívemről és mintha gyorsabban vert volna. Nem tudtam, hogy vissza írjak-e neki vagy ne. Azért tettem egy próbálkozást.

Luca Strong
Nem tudok aludni.:/ Harryxx

"Üzenet elküldve". Jött ismét az üzenet. Izgatottan vártam a választ. Reméltem, hogy nem küld el a fenébe. A telefonomon az időre pillantottam az 23:00-át mutatott.

Én se.:( Énekeljek neked egy dalt, hogy sikerüljön az alvás?:D Lx.x

Mikor elolvastam az üzenetet egy picit megmosolyogtattam és egyből vissza írtam.

Luca Strong 
Jó lenne.:/ De inkább majd holnap.:D Most kibírom valahogy nélküle is.:$ Majd valami szép dologra gondolok.:D Harryxx

Jött ismét a jelzés. Már éreztem a szememen, hogy nem sokára elalszok. Mikor a rezgés ébresztett fel.

Nem biztos, hogy addigra már áll az ajánlatom.:/ Én is akkor ezt teszem.:DD Hát ha beválik. Nah Jó éjt Göndörke.:$ Lx.x

Mikor elolvastam, valamiért libabőrös lettem. "Göndörke" micsoda becézés, de nem rossz. Gyorsan vissza írtam neki.

Reméljük, hogy beválik..nekem már ugymond sikerült:DD Göndörke?:o 
Jó éjt Csipkerózsika.:))Harryxx

Ez a Csipkerózsika nem tudom, hogy honnan jött. Talán a szőke hajából és, hogy mindig aludna. De szerintem ez a név is igen találó neki. Erre már nem válaszolt úgy hogy elaludtam. Reggel a telefonom csengőhangja ébresztett. Felöltöztem, belőttem a hajam, fogat mostam és lementem anyához, aki épp a konyhában tevékenykedett.
-Jó reggelt!-adtam puszit az arcára. Nagyon finom illata volt a reggelinek, de nem voltam éhes és csak reméltem, hogy anya ezt nem veszi rossz néven.
-Jó Reggelt Édesem!-nyomott egy nagy puszit az arcomra. Imádtam anyában, hogy mindig életvidám és boldog. Rólam nem lehetett el mondani ezt mindig.-Harry Drágám, olyan vidám vagy ma.-mondta, amin egy picit én is elgondolkodtam, de utána nem törődtem vele.
-Ne haragudj anya, de nem vagyok éhes és sietek az iskolába. Szia!-nyomtam egy puszit az arcára és mielőtt megszólalhatott volna kimentem a házból. Felhívtam Zac-et és Jordan-ent, hogy merre vannak. Zac és Jordan a "bandánk-nak" a tagjai, nagyon jó barátok vagyunk. Majd felvettek egy bolt előtt. Általában mindig együtt megyünk iskolába. Zac enyhén tetovált fiú volt, mint én. Bár nekem több tetkóm volt, mint neki. Jordan, pedig televolt tetoválással és piercing-je is volt a szemöldökében és a szájában. Ők voltak a legjobb barátaim. Nagyon bírtam őket, bár nem lehetett velük komoly dolgokról beszélgetni. Ezért van itt nekem Emie. Vele mindent megbeszélhetek. Mikor beértünk a suliba megálltunk a szokásos helyünkön, ahol a szép lányokat szoktuk nézni.  Ma nem volt semmi programunk, ezért valamit kellet terveznünk. Mikor megláttam Lucát és Emie-t bejönni a kapunk nagyot dobbant a szívem. Semmi ok nélkül. Integettem Emie-nek, aki egy mosolyt küldött felém. Luca rám nézett, majd lehajtotta a fejét. A reakcióját nem láttam a haja miatt. Ki volt engedve és lágy hullámokba omlott a vállára. Egy laza kötött pulcsiban volt, egy farmarban és egy bakancs. Nagyon csinos volt szerintem. A stírölésemből Jordan zökkentett ki.
-Mi van tesó?-mosolyodott el.-Tetszik?-tette fel egyből a kérdést és mutatott Lucára.
-Mi?! Dehogy barátok vagyunk.-mondtam, majd ott hagytam őket és Lucáék után futottam. 
-Jó Reggelt lányok!-mondtam és egy széles mosolyra húztam a számat.
-Szia Hősszerelmes.-mondta Emie, amit meg is bánt. Mivel a "hősszerelmes" "Nője" is ott volt.-upsz..-mondta halkan. Én csak egy mérges pillantást vetettem rá, majd Lucára néztem.
-Jó Reggelt Csipkerózsika!-mondtam kevésbé olyan erőteljesen és halványan elmosolyodva. Ő rám emelte tekintetét és mosolyra húzta a száját.
-Szia Göndörke!-mosolya szélesebb lett mikor kimondta a "becenevem".
-Ő srácok én picit oda megyek a pasimhoz..itt várjatok!-parancsolt ránk Emie.
-Rendben.-mondtam neki és Lucára néztem.-Hogy jött ez a Göndörke?-mosolyodtam el. Ő felnézett rám és tekintetem találkozott az Ő gyönyörű kék szempárjával, de nem csodálhattam sokáig, mert elkapta tekintetét.
-Nem tudom. Talán a hajad miatt?-nevetett fel hangosan. Én is felnevettem a bugyuta kérdésemen.
-Tegnap este épségben haza jutottál?-kérdezte ezt már egy picit félve.
-Igen, persze. Amúgy azért köszönöm az ajánlatod.
-Igazán nincs mit és még ma is áll. Nem úgy mint a tiéd.-tettetem egy kis szomorúságot. Amire elnevette magát.
-Nagyon béna az arcmimikád.-mondta mosolyogva.-És nem tudom. Lehet, hogy még ma estére is áll.-mondta egy sejtelmes mosoly kíséretében. A csengő zavarta meg a beszélgetésünket. Bementünk az osztályba. Egész nap csomó hülyeséget beszéltünk és tényleg úgy éreztem magam vele, mint egy baráttal. Miután hazavittem, kiszálltam a kocsiból és egy öleléssel búcsúzkodtunk. Érdekesen nézhetett ki, mert mindkettőnkön fekete farmer volt és egy bakancs. Alulról össze öltöztünk.

És készen lett ez a rész is.!
Véleményeket, komikat, feliratkozókat és pipákat nagyon szívesen fogadok^^  ÉS ÚRISTEN több mint 13 000 oldal megtekintés.*_________* köszönöm szépen meg az 50 feliratkozót is!
puszi.:Nóry

1 megjegyzés:

  1. Szia :) itt egy díj tőlem :)
    http://www.i-would-harry-styles-fanfiction.blogspot.hu/2014/02/1dijam.html?m=1

    VálaszTörlés