2014. március 1., szombat

Events

20.rész

"..minden rendben lesz.."
*Luca szemszöge*

Harry haza hozott, ami egy aranyos gesztus volt felőle. Hazafele út nem csendesen telt. Folyton nevettünk és hülyeségeket meséltünk egymásnak. Mikor a házunk elé értünk én elköszöntem egy sima "Szia"-val, de ő kiszállt és megölelt. Meg kell hagyni, nagyon jól esett, ahogy védelmező karjai közzé vont. Mellkasába temettem az arcomat, ezzel beszippantva az ő kellemesen jellegzetes illatát. Ő arcát a vállamra hajtotta és egy mély levegőt vett. Elhajoltunk egymástól majd integettem neki, míg ő a kocsija felé indult. Csak egy mosollyal reagált a tevékenységemre, majd elindultam a kapunk felé. Kinyitottam és az ajtóhoz indultam. Harry egy hangos duda szóval köszönt el. Felszaladtam az emeletre a szobámba és magamra zártam az ajtót. Igen fáradtnak éreztem magam, így az alvás mellet döntöttem. A Tv-m távirányítója  az ágyam melletti éjjeli szekrényen pihent, érte nyúltam és egy zene adóra kapcsoltam. Egy lassú zenét játszottak, aminek altató hatása volt, így nem kellet 2 perc se és már elnyomott az álom. 

*
A telefonom csörgése ébresztett fel. Kinéztem az ablakon, de azt sötétség borította kintről. Majd a telefonom órájára néztem, ami 21:00-át mutatott. Majd nem nézve azt, hogy ki hív elhúztam a hívás fogadása "gombot". 
-Szia Csipkerózsika!-hallottam meg a vonal végéről a tipikus mély, rekedtes hangot.
-Szia Göndörke!-köszöntem neki mosollyal az arcomon. 
-Nem lenne kedved eljönni velünk valahova bulizni? Jönne Emie is.-hadarta. Gyorsan végig gondoltam, hogy este kilenc óra van és még csak hétvége sincs.
-Sajnálom, de nem hiszem, hogy lenne kedvem.-mondtam egy picit csalódottan.
-Na ne már. Néha igazán te is kimozdulhatnál.
-De késő van és holnap suli!-vetettem fel az indokokat.
-MI? TESSÉK? Nem hallak ne haragudj. Akkor negyed óra és ott leszünk. Szia!-tette le a telefont. Tudja, hogy hogyan kell valakit el vinni valahova, úgy hogy ő nem is akarja. Kimásztam az ágyamból és felöltöztem és csináltam egy képet, mivel unatkoztam és posztoltam Instagrammra.
Ma este buli.!Lx.x
 Hangos dörömbölésre lettem figyelmes. Oda szaladtam az erkélyemhez. Elhúztam a függönyt, kinyitottam az ajtót és Harry állt ott.
-Szia!-mondtam és nyomtam egy puszit az arcára. Erre gondolom nem várt, mivel igen hirtelen érte és meglepődött. 
-Akkor készen állsz Csipkerózsika?-húzta gödröcskés mosolyra az arcát.
-Ühüm..de én legkésőbb éjfélre itthon szeretnék lenni!-mondtam neki miközben mentünk lefele.
-Vettem!-mondta mosollyal az arcán. Illedelmesen kinyitotta nekem a kocsijának az ajtaját, majd átszaladt és beszállt az ő részénél. 
-És hova megyünk bulizni?-kérdeztem meg, míg ő gyújtást adott a kocsinak. 
-Egy bárba megyünk. Ott van már Jordan, Zac, Emie és még pár haverom.-mondta lelkendezve.
-De a "haverjaid"-jeleztem ezt a szót az ujjaimmal-élve felfalnak.-mondtam egy kicsit kétségbe esve.
-Nyugi. Vigyázok rád!-tette kezét a fedetlen combomra. Egy ujját végig húzta rajta, majd kezét elvette onnan és a sebváltóra helyezte, majd elindultunk.
-Köszönöm!-mondtam halkan.  De mint, ahogy az már bebizonyosúlt, neki jó a füle, így meghallotta. Az utat nézve elmosolyodott.
-Nincs mit!-de nem nézett rám. Viszonylag hamar odaértünk a bárhoz. Igaza volt Harry-nek, már ott állt Emie és az ő haverjai. Megálltunk a bár előtt, leállította a motort, kihúzta a kulcsot, majd kiszállt. Én is kiszálltam a kocsiból és oda sétáltam Harry-vel mellettem, Emie-ékhez. Emie furcsán nézett rám, de nem tett semmi féle megjegyzést. 
-Sziasztok!-köszönt nekik Harry. Pár méterre tőlük.
-Szia Harry!-ölelte meg Emie Harry-t, majd engem.-Szia Csipkerózsika!-Igen! Ez az! Meg van ki köszönt még így nekem Harry-n kívűl. Gondolkodtam magamban. 
-Szia Emie!-öleltem vissza, majd elindultunk befelé.
-Nem is tudtam, hogy te is jössz. Miért nem szóltál?-kérdezte enyhén felháborodva.
-Én se tudtam, egészen este kilencig.-nevettem el magam.
-Oh..értem.-mosolyodott el. Mikor leesett neki, hogy Harry kért, hogy menjek. Harry-ék elfoglaltak hátul egy box-ot és minket is oda hívtak. Emie leült Jordan mellé, míg én a tervem szerint mellé akartam ülni, de valaki belekotnyeleskedett. Harry volt az, megfogta a kezem és Zac és közé leültetett. A rossz fiúk bandájából, nekik hármójuknak nem volt csajuk. Gondolom, ezért is jöttek el. 
-Zac Eathon.-nyújtotta a kezét felém. Én szívesen elfogadtam és én is bemutatkoztam.
-Luca Strong.-eleresztettem egy enyhe mosolyt.
-Gyönyörű neved van. Bár nem csak a neved gyönyörű.-kezdett el igen feltűnően bókolni. Harry csak egy szúrós pillantást vettet rá, de Zac nem is figyelve rá, folytatta velem a beszélgetést. 
-Kérek egy italt. Ti mit isztok?-fordult felénk a kérdéssel Harry.
-Nekem sört kérjél.-mondta Jordan, majd folytatta a beszélgetést Emie-vel. 
-Én egy Narancsos vodkát kérek.-mondta Emie.
-Nekem jöhet egy "Jéger".-Majd Harry rám emelte tekintetét várva a válaszomat. 
-Öhm..elkísérlek és majd ott választok valamit.-mondtam és elindultunk a pult felé. Harry kérte a kért italokat és még magának vett egy cola-t.
-Meg még azt is fizetem, amit Ő kér.-mutatott rám.-Akkor mit kérsz?-tette fel a kérdést kedvesen és túl kiabálva a zenét. Kicsit csodálkozva néztem, ahogy Harry csak egy Colat kér, miközben a többiek alkoholt isznak.
-Te hogy hogy nem iszol valami alkoholosat?-tettem fel a kérdésem. Harry csak megforgatta a szemét.
-Még egy vodkás narancs lesz a Hölgynek.-mutatott ismét rám. Majd felém emelte tekintetét.-Szóval...Csak mert valakinek haza is kell vigye a részeg disznókat.-mondta nevetve. Én is nevettem, de a pultos lány félbe szakított a nevetésünket.
-Akkor itt van egy Vodkás narancs.-húzta mosolyra a száját a csaj. Biztos bejött neki Harry, mert igen kihívóan viselkedett, de Harry nem is figyelt rá vagy csak nem tűnt fel neki.
-Rendben. Köszönöm.-eleresztett egy laza mosolyt, majd belém karolva ott hagyta. Hátra fordultam, hogy megnézzem a csaj reakcióját. A pultnak támaszkodva, az álla a földet súrolta, szemei kikerekedtek a csalódottság és a meglepődöttség miatt.  Én csak visszafordultam és kuncogtam halkan. Harry rám nézet. Gondolom érezte, ahogy rázkódok a kezében a nevetés miatt, amit magamba fojtva próbáltam elhallgattatni. 
-Mi olyan vicces?-húzta fel egyik szemöldökét és picit értetlen tekintetével fürkészte arcom.
-Ja, csak a csaj teljesen pofára esett.-nevettem most már hangosan. Harry még mindig értetlen arc kifejezéssel nézett rám.-Ahj..nem láttad? A csajnak bejöttél, te meg csak úgy ott hagyod.-mondtam neki, mire leesett neki és ő is nevetett velem.
-Így már értem. Lehet vissza megyek akkor hozzá.-kacsintott, majd az italokat az asztalra tette, ahol ültünk. Emie és Jordan elmentek táncolni, így csak Zac ült ott egyedül és erősen a táncoló tömeget nézte. 
-Hé, Haver! Van ott valaki?-lökte meg Harry a kezét, mire egy picit, mintha felugrott volna. Rám nézett, majd Harry-re.
-Öhm..csak ott vannak Eleanor-ék. Tudod, azok a dögös punk csajok.-nyalta meg a száját, majd beletúrt a hajába. Harry tekintete egy picit elkomorult és ő is a tömeget fürkészte. Igen. Ez az! Minden vágyam, hogy velük töltsem az estét. Harry arcát figyeltem, de ő le se vette a tömegről a szemét.
-Harry! Gyere menjünk ki levegőzni.-fogtam meg a kidolgozott bicepszét és húztam magam után. Harry engedelmeskedett és jött utánam. Nem messze a box-unktól volt egy kijárat. Arra fele vettem az irányt mikor...

Sziasztook.!
Kész lettem a 20. résszel is. Ami mondjuk meg az őszintét egy picit rövidebb lett, mint a többi. De pótolni fogom.:)
Köszönöm a +2 feliratkozót és a sok pipát és komit.
Ehhez a részhez is kérek soksoksoksok pipát, komit, feliratkozót.

puszi.:Nóry

2 megjegyzés:

  1. Úgy tűnik hogy egy új olvasót köszönthetsz a blogodon :DD Nagyon tetszett a rész!!Hamar hozd a kövit

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen.:D annak csak örülök, ha új olvasom van^^ és holnap már jön a következő:)

    VálaszTörlés