2013. december 10., kedd

Everything will be fine. (?)

8.rész

Mikor hirtelen Harry eltávolodott a szoros ölelésből. És csak a földet bámulta, mikor hirtelen arra kapta fel a fejét, hogy benyitott Emie. 
-Hoztam neked pizsamát meg törölközőt.-mondta és letette az ágy szélére és csak nézett engem. Harry se vette le a tekintetét rólam. Nem bírtam így valahogy megkellet törnöm a csendet.
-Harry, nem várnak már otthon?-kérdeztem próbálva ezzel megtörni azt a számomra kínos csendet. Harry csak kikerekedett szemekkel nézett rám.
-Nem. Amíg nem keresnek nincs gond. Most itt vagyok veled és vigyázok rád hogy semmi bajod ne essen.-mondta nagyon komolyan. Ilyen komolynak még nem láttam. Vagyis de láttam aligha 1 órája. Nagyon rémisztő, mikor az arcán egy ránc sem rándul meg és az a komor tekintett, ölni tudna vele. Így a tervem se jött be, amiben az állt, hogy Harry haza megy és én csak megfürdök és lefekszek és próbálom legalább 1 órára is de elfelejteni a gondjaimat. Erre kiderült, hogy Harry velem fog aludni Emie ágyában és Emie meg a bátyához Jake-hez ment lefeküdni. Amin megmondom az őszinteséget még csodálkoztam, hogy mióta itt vagyok nem tette ki a lábát a szobájából. Így elmentem lefürödni. Addig Harry segített Emie-nek megcsinálni az ágyat alváshoz készen. Bementem a fürdőszobába és magamra zártam az ajtót. Oda sétáltam a tükörhöz és bele néztem. Igazából a tudat, hogy még élni sincs kedvem elég nagy hatással volt rám. Vagyis a külsőmre. Kerestem a szavakat, hogy mire hasonlítok, de talán a megfelelő szó a zombi. Ugyan olyan sötét volt a szemem alatti táskák és úgy éreztem magam, hogy akármelyik pillanatban össze tudnék esni. Miután végig elemeztem a külsőmet, össze szedtem annyi erőt, hogy levetkőzzek összefogjam a hajam és bevonszoljam magam a kádba. Engedtem bele forró vizet. Először nagyon meleg volt, de kezdte megszokni a bőröm. Láttam a kád szélén egy borotva pengét. Rossz volt ami először eszembe jutott. De velem az a baj, hogy mindent kipróbálok és megcsinálom azt amit a fejembe veszek. Mivel most úgy éreztem, hogy nincs senki aki miatt "élnem" kéne. Kipróbáltam. Elkezdtem szép hosszú csíkokat vágni a kezemen a pengével. Ahogy végig húztam a pengét úgy buggyant ki a csík mentén a vérem. Egyre több csík lett a kezemen, ami szinte már a piros vérem fedett. Már nagyon sok csík volt a kezemen, mintha én magamat büntetném anyám helyett. Mire észbe kaptam már csak foltokat láttam. Fehér foltokat. Nem engedtem sok vizet, de fél fejem a víz alatt volt. Majd minden elsötétült.

*Harry szemszöge*
Már 1 órája bent volt Luca a fürdőszobában. Már az is idegesített, hogy fél órája fürdik. Csak reméltem, hogy nincs semmi baja. De akkor már nagyon ideges lettem, hogy 1 órája bent van. Így elkezdtem kopogni az ajtón. Nem reagált semmit. Egyre jobban kezdtem kopogni az ajtón. Így sem reagált semmit. Gyorsan kiabáltam Emienek. Én addig kilöktem az ajtót. Az a látvány, ami fogadott. Nem kívántam senkinek. Minden csupa vér volt a kádban. A kezein vagdosási nyomok voltak. A víz a természetes színe helyett, csupa vér volt. Ledermedtem olyan 2 percre és csak bámultam a kádat, ami tiszta vörös színben állt. Majd gyorsan oda futottam. Hát ezt a látványt nem kívánom senkinek. Luca gyönyörű lány, de most így nem volt a legjobb állapotában. Gyorsan kikaptam a fejét, ami a vízben volt. Gyorsan megnéztem, hogy kap-e levegőt. Nagyon nehezen de kapott. nem volt rajta ruha, így gyorsan kikaptam a vízből és becsavartam egy törölközőbe, lefektettem a földre. Szokványos módon lélegeztettem.(szájból szájba). Már normálisan kapott levegőt. Eddigre már ide ért Emie. Emie is ledöbbent a látványtól és csak állt az ajtóban. Én még lélegeztettem. Majd hirtelen kinyitotta a gyönyörű kék szemeit. Nem értette a helyzetet. Kivette a kezét a törölköző alól. Meglátta a vagdosásokat. Sírni kezdett. Szorosan magamhoz öleltem. Igazából nagyon izgatott, ami volt a törölköző alatt. De türtőztettem magam. Vigasztaltam, megértem milyen nehéz lehet neki. De azért nem kellet volna vagdosnia magát.

Folytatást ma kezdem el írni.:)) 
ne haragudjatok! most nagyon rövid lett..de viszont a kövi nagyon hosszú lesz!!!! <3 sok feliratkozót meg komit please!! <3 
Nóry 

10 megjegyzés: