2013. december 21., szombat

Normal(?)

10.rész

Harry-StylesGyorsan lezuhanyoztam. Zuhanyzás közben gondolkoztam, hogy mi lehet otthon. Mit csinálhat anya. Ma Vasárnap volt. Telefonom darabokra tört még tegnap. Így hívni nem tudtak. Emie anyukája se kérdezet semmit, az igazat megvallva én nem is akartam mesélni erről senkinek. Harry és Emie tudja és ennyi elég is. A két legjobb barátom. Nagyon elmélyedtem a gondolkodásba, arra lettem figyelmes, hogy dörömbölnek kétségbe esetten az ajtón és a nevemet kiabálják. Felismertem a hangot. Mély volt és szexin rekedtes. Ez a hang csak Styles-é lehetett. Gyorsan kiléptem a zuhanyzófülkéből és magamra kaptam egy törölközőt, amit körbe csavartam magamon. Oda szaladtam és kinyitottam az ajtót. Egy megcsillanó szemmel találkoztam, ami végig mért. Majd megszólalt egy aranyos mosollyal fűszerezve.
-Már azt hittem, hogy megint valami hülyeséget csinálsz. ne haragudj.-mondta teli mosollyal az arcán.
-Semmi.-vissza mosolyogtam és már épp csuktam vissza az ajtót mikor Harry a lábával nem engedte.
-Azért én nem bánom annyira.-kacsintott, majd elvette a lábát én meg becsuktam az ajtót. Gyorsan megcsináltam a hajam és kisminkeltem magam. De csak ilyen alap. Majd kimentem a fürdőszobából egy szál törölközőbe, hogy vissza menjek a szobába a ruhámért amit felhúzok. Harry nem vette le a szemét rólam. Elég feltűnően nézett, mikor rá néztem hirtelen elkapta a fejét, mintha nem is nézett volna rám. Felkaptam az egyik halvány rózsaszínes árnyalatú székről a ruhámat és vissza mentem a fürdőbe, hogy azokat felhúzzam. Felöltöztem és vissza mentem a szobába, ahol Harry is fel volt már öltözve. Nem volt kedvem haza menni, de haza kellet. De hirtelen eszembe jutott, hogy mindig van nálam kulcs a házhoz, így majd haza megyek késő este, amikor már mindenki alszik.
-Harry, mit csináljunk?-kérdeztem őt, hát ha már tervezett valamit. Picit elgondolkodott, majd szólásra nyílt a szája.
-Elmehetnénk a vidámparkba.-mondta azzal a megnyugtató mosolyával. Én csak egy magabiztos mosolyt küldtem felé és ő felpattant és kiment telefonálni. Nem tudom, hirtelen miért kellet kimennie telefonálni, de nem is igazán zavart. Vissza jött és felrángatott a székből, amiben ültem.
-Menjünk akkor. Gyalog vagy kocsival?-kérdezte életvidáman.
-Szerintem kocsival. Egyszerűbb. Nem?
-De, akkor ide hozom a kocsimat.-és már ment is ki az ajtón miután az utolsó szó elhagyta a száját. Addig szóltam Emie-nek. Gyorsan elköszöntünk Emie szüleitől és el is indultunk. Emie a kocsi hátuljába ült, míg én Harry mellet az anyós ülésen. Én azt hittem, hogy itt Londonban megyünk el vidámparkba, de tévedtem Watfordra mentünk, ami a navigációs eszköz szerint amivel Harry közlekedett 20 mérföldre volt Londontól. Miközben Harry vezetett én az ablakon bambán bámultam kifelé, míg Emie zenét hallgatott a telefonján. Harry nagyon sunyin, de rátette a kezét a combomra. Én először úgy tettem, mintha észre se vettem volna, pedig egyből kirázott a hideg. De észrevette, hogy nem igazán izgat így le is vette. Elaludtam. Arra ébredtem fel, hogy Harry elkiabálta magát hogy “Megérkeztünk!” . Harry keze csodámra megint ott volt a combomon. Én finoman át tettem a lábam a másikra és rá mosolyogtam. Ő csak egy bizonytalan mosolyt küldött felém és kiszállt a kocsiból. Emie és én is ezt tettük. Mikor kiszálltam egy gyönyörű nagy vidámpark tárult elém. Oda sétáltunk a pénztárhoz és Harry megvette a belépőnket. A kapukon belül még csodálatosabb volt. Minden mozgó micsodára felszálltunk. Volt egy nagyon cifrás színű forgó ülésekkel teli, ilyen csúzli féle. Arra Emie nem mert fel szállni, ezért csak én és Harry szálltunk fel. Nagyon féltem, hogy milyen lesz olyan magason és ezt Harry is látta.
-Ne izgulj! Nem lesz semmi baj, én vigyázok rád.-mondta nyugtató mosolyával. megfogta a kezem. Már vagy 3.szor mentünk vele, mikor leszálltunk és elmentünk vatta cukor ért. A vattacukor árus lány igen kacér volt Harryvel és ez neki fel is tűnt, de furcsa módon viszonozta.

*Harry szemszöge*

Elmentünk vattacukorért, mert megéheztek a lányok rá. Mondjuk én nem is bántam. Nagyon aranyos és szép lány volt. Ugy gondoltam, hogy elhívom valahova.
-Lenne kedved valahova jönni kipróbálni az egyik játékot?-kérdeztem szerényen míg ő csinálta a vattacukrot.
-Öhm..persze, csak még negyed óra.-mondta egy szelíden aranyos mosollyal. Elolvadtam ettől a mosolytól nagyon meg fogott. Viszont nem igazán vonzódtam annyira Khaty után, mint Luca után. Luca sokkal jobban megfogott, de ő ezt nem viszonozta és úgy gondoltam, hogy féltékennyé teszem. Még vártunk negyed órát és kész is volt Khaty. Oda mentem a lányokhoz és bemutattam nekik.
-Lányok ő itt Khaty Mailer. Khaty ő itt Luca és Emie.

Khaty Mailer:

Untitled-3Luca nagyon meglepődött. Míg Emie illedelmesen köszönt neki. Én és Khaty elmentünk kipróbálni a többi játékot. A nap végére nagyon elfáradtunk. Nagyon sötét volt már. Ki mentünk a kocsihoz. Viszont Khaty nem Londonban lakott. Így el kellet tőle köszönnöm. de ezt Khaty elég fura módon tette.
-Harry, nem akarunk még menni valahova? Nincs kedvem haza menni.-mondta szempilla rebegtetéssel. Én elgondolkoztam, viszont Lucáék sürgettek ezért végig sem gondolva igent mondtam. Luca már bent ült az anyós ülésen, Emie meg hátul.
-Ülj be Emie mellé.-mondtam miközben megkerültem a kocsit, hogy én is betudjak ülni.
-Harry, nem ülhetek be melléd?-kérdezte nyafogva.
-De hiszen ott Luca ül.-mondtam csodálkozva, hogy miért akarja kitúrni Lucát.
-De szerintem Luca jobban meglenne hátul. Igaz Luca?-nézett rá szúró pillantással. Luca rám nézett, majd kiszállt a kocsiból.
-Persze. Ülj csak mellé.-mondta miközben beült Emie mellé. Már London felé tartottunk, Luca bambán bámult kifelé és szerintem gondolkozott, Emie meg elaludt. Khaty kihasználva az alkalmat, hogy senki sem figyel. Először a kezét rá tette a combomra. Majd egyre följebb haladt a keze, én folyamatosan a vissza pillantót néztem, hogy nehogy észre vegye Luca. Majd Khaty közelebb hajolt és megpuszilta az arcom. Erre felfigyelt Luca, majd gyorsan le is vette rólunk a szemét és bambult tovább. Én meg, hogy leálljon Khaty a kezemet rá tettem a combjára. Megérkeztünk Londonba. Emie-t haza vittem. Így Luca én és Khaty maradtunk. Én leraktam a kocsit otthon és sétáltunk. Egy parkban kötöttünk ki. Luca elment valahova innivalóért. Khaty mellém ült a padon. Egy darabig beszélgetünk, majd hirtelen..

 

Hát sziasztok.!
meghoztam az új hosszú részt.^^ Remélem el nyeri a tetszéseteket..még nem olyan izgalmas..de mejd most fognak történi a váratlan események. Sok komit és feliratkozót kérek szépen..ja és köszönöm annak a 2 embernek aki feliratkozott és a sok komit is nagyon szépen köszönöm <3

Nóry

8 megjegyzés:

  1. Annyira jó:3 Szerintem izgalmas :D
    Hozd a kövit *-* Nagyon-nagyon kíváncsi vagyok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen.:3 jól esik ez a pozitív kritika.:)) <3

      Törlés
  2. nagyon nagyoon jóóó lett alig várom már a kövit :)) xx

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóóóó! Köviii! :)))

    VálaszTörlés
  4. köszönöm szépen.:))) jön nem sokára.:D

    VálaszTörlés